Založit novou webovou stránku nebo e-shopChci nový web
aktualizováno: 30.07.2010 12:07:12

SalmonBaits

Zprávy od vody

Jirka a Pája udolali pěkné jesetery

Jirka a Pája  byli na Skaličce a podařili se jim tito krásný jeseteři, uloveni na Red halibutku a Black halibutku. Gratuluji k pěknému úlovku

Kord@ s kamarádem na závodech na Dešné

Kluci se rozhodli, že pojedou na závody na Dešnou a požádali mě, abych jim něco připravil. To jsem hned využil a udělal plno koulí 14mm a k nim přidal řepkové peletky. Klukům se hned od začátku dařilo, po prvním dnu byli třetí, ale později bodovala lepší místa, takže nakonec skončili na krásném 6.místě. Velká gratulace kluci a jen tak dál.

29.4-2.5.2010: Martin a jeho první výpravička

Byl jsem domluven s kamarádem Jirkou, že vyrazíme zkusit nějaký nový soukromáček a konkrétně Adošov. Měl jsem nakouleno slušné množství boiliesu a taky sebou několik druhů pelet. Na první prut jsem dal jen Red Squid s peprnou olihní a k ním pár Red halibutů. Na druhý prut jsem nastražil Bloody Salmona s paprikášem, přidal k němu pár red halibutů, black halibutů a řepkových pelet. Oboje jsem chytal s POP-Up stejné příchutě. Na třetí prut, který jsem umístil do průplavu jsme dal Top Red Salmona s lososem a k němu pár black halibutů s pstružákama a řepkovýma peletkama. Vše jsem nastražil k překážkám. První noc byla jak z pohádky, rozjeli se mi všechny tři pruty, ale pár ryb jsem ztratil v překážkách nebo se mi vyřízla. Nad ránem jme vytáhl 7kg šupináče na paprikáše a hned po něm na Red Squidku po nádherném souboji špígla lehce přes 10kg. Následující dny se voda oteplila natolik, že se kapříci začali třít a s tím se nedalo nic udělat, než jet domů. Do neděle jsem to ještě zkoušel, ale bohužel bez úspěchu.

1.5.2010: Vít Černý a Filip byli opět na výpravě na oblíbené řece

Opět na naší oblíbené řece. Dne 1.5.2010 jsem se rozhodli s mým parťákem Filipem, že opět vyrazíme na naši řeku co nám teče pod nosem. Aby byl úspěch lépe zaručen, tak jsem se během týdne před lovem dvakrát zastavil na našem místě a toto prokrmil kombinací kukuřice, řepky a nových mraženek Spicy bird s příchutí brusinka a ananas-banán. Samotný den lovu jsem se na místo vypravil jako první, abych vše přichystal, poněvadž můj parťák měl dorazit až k večeru, tak abychom pak u vody nedělali zbytečný hluk. V 13hod. jsem měl již nahozeno a slunil jsem se na sluníčku. V 15hod. přišel první záběr a byl z toho pěkně rostý kapřík těsně pod 60cm. V pět hodin přijel Filip a jen co nahodil tak mu přišel záběr, nestačil ještě ani vykouřit svou oblíbenou cigaretu.. Byl to jeho letošní první kapr, sice žádný velikán ale potěšil..během večerního stmívání přišlo ještě asi 6 záběrů, ale vše od ryb do 60cm. Po setmění záběry ustaly, a až ve 23hod. přišla krásná jízda na Filipův prut..jelikož je náš flek z obou stran orámován vrbičkami, které sahají až 2,5m nad vodu, byl to soubouj na pár metrech čtverečních.. Kapr bojoval ze všech sil...ale po 10minutách přetahované konečně skončil v podběráku. Po změření se ukázalo, že kapr měří 78cm a že si tímto Filip udělal nový osobák..Takže gratulace a jen tak dál.. S pozdravem dalších pěkných zážitků u vody Mexik alias Black

18.9. - 3.10.2009: Vít Černý s kamarády byli na výpravě

Na konci měsíce září jsme se společně s mými kamarády vypravily na jednu místní svazovou vodu na jižní moravě. Jednalo se o velkou vodu na které z nás nikdo nikdy nechytal a o které nikdo z nás nic nevěděl. Sebou jsme si vzali uvařenou kukuřici, řepku, a hlavně boilies zn.  TOP Red Salmon, které nám namíchal a připravil Martin. První dny jsme krmili ráno a večer vždy kukuřici a řepku, a vždy jsme rozházeli na krmném místě, tak půl kila boiliesu. První noc se nic nedělo, a druhý den také ne..ale od druhé noci se dostavil první kapr a pak už následovala zvyšující se tendence záběrů. Denně jsme měli ve třech lidech kolem deseti záběrů..Postupně jsme z krmné kampaně vyřadili kukuřici a krmili jen řepkou a boiliesem. Kaprům boilies viditelně chutnalo,poněvadž se v našem krmném místě neustále vyhazovali. Ke konci období jsme
měli tak mezi 12-15 záběry za den, avšak velká množství kaprů nám spadlo, poněvadž
zdejší kapři měli neuvěřitelně tvrdé tlamky, kdy háček byl většinou jen ve vrchní kůži tlamky.
Na závěr bych chtěl moc poděkovat Martinovi, že jsme si díky němu mohli skvěle zachytat,
a příští rok se na tuto vodu určitě vrátíme.. (Fotky jsou ve fotogalerii)

S pozdravem Filip, Tonda a Vítek

2.8.2009:Vít Černý zaslal pár vět z jedné menší výravy
Ze čtvrtka na pátek jsem ve večerních hodinách vyrazil na místní menší řeku s cílem ulovit nějakého místního většího kapra. Sebou jsem si vzal boilies od Martina, který mi ho uválel přímo na míru. I když zrovna nebylo počasí vhodné na rybařinu, spíše se hodilo ke koupání, ryby na to měli jiný názor. Nejdříve se na mě přišel podívat tloušť asi 40cm, ale kolem deváté večerní již zabral první kapr 55cm, asi po půl hodině jsem měl záběr od slušné ryby, avšak ta se mi po chvilce zdolávání vypnula. Další záběr přišel až těsně před půlnocí, a byl z toho kapr 64cm. Znovu jsem nahodil, a čekal jestli přijde ještě nějaký záběr, toho jsem se dočkal okolo 1h ráno, kdy se mi rozezvučel signalizátor. Ihned po lehkém přiseknutí jsem poznal, že se jedná o parádní rybu, poněvadž si stále brala další a další metry vlasce, aniž by se dala přibrzdit. Po chvíli se mi ji povedlo zastavit, avšak vyhráno jsem neměl. Jelikož se teď po vychřicích nachází ve vodě spousta stromů, musel jsem kapra párkrát při jeho výpadech od těchto stromů a větví zastavi. Asi po 10minutách zdolávání se mi před očima ukázal kapr, a já věděl, že to je ten na kterého jsem čekal. Po úspěšném zdolání jsem ho změřil, kdy metr ukázal báječných 80cm a 8,8kg. Po zvážení a nafocení putoval kapr zpět do rodného živlu. Takže doufám, že se s ním ještě někdy setkám.
S pozdravem Bc. Vít Černý

TOPlist
 Vytvořeno službou WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek